2013. július 29., hétfő

1.rész Egy újabb nap

Nah itt az első rész!Elég rövid,remélem tetszeni fog! :) ^^ Három komi és +1 feliratkozó után hozom a kövi részt! :) <3 

by:Csengii :$


-Jó reggelt!-bökdöstem a szoba társaim egy részét.Azaz Em-et és Ellie-t.Mindig én kelet fel elsőnek,még ha az öreg,rozoga ébresztőóránk nem is cseng.
-Reggelt!-mondták szinte egyszerre a reggeli rekedtes hangjukon.Sajnos egy szobába vagyunk egy csomó lánnyal,köztük Karennel és Stacy-vel.Úgy összesen 8-an vagyunk,Em,Shel,Karen,Stacy,Loren,[Loren]Carmen[Kármen],Chloe[Kloé] és én.Lassan felvettük a gagyi egyenruhánkat és elindultunk az iskolába.Miközben már az aulába voltunk,összefutottunk a srácokkal.
-Sziasztok!-köszöntünk és megöleltünk egymást,mármint mindenki mindenkit.Nagyon szoros a barátságunk,féltsük egymást.

Az egész napom unalmas volt,mint mindig.Matekon a táblánál voltam,halvány lila fingom sem volt arról,hogy mit kéne tennem.Percekig csak álltam.
-Oké,akkor mit tudsz?Miss.Wood,tanult egyáltalán valamit?-kérdezte lenézően.Úgy utálom az olyan embereket akik felsőbb rendűen viselkednek.Gondolkodtam majd hangosabban válaszoltam.
-Hogyne tanultam volna Mrs.Turner!Ebbe az unalmas életbe mit csinálhatnék egész nap?-akadtam ki,persze nem üvöltöttem le a fejét,de azért felfoghatóan közöltem vele.-Egyszerűen a matematika nem az erősségem!-tettem hozzá halkabban.
-Bocsánatot kérek,Kedves!-védekezett gúnyosan és grimaszokat vágott.Ilyen egy tanár....Nathen elkezdett súgni,mivel ő ült legközelebb a táblához és amúgy is,ő az okos fiú.Szerencsére Mrs.Turner nagyot hall,vagy nem tudom de nem vette észre.Végül sikeresen megoldottam viszont időközben hallgattam a "hátteret".Jah...a fiúk megint kibeszélik a hátsóm.Remek..!

Egész nap uncsi volt,sport versenyt rendeztek ma,és az első három helyezettet elvitték egy üzletbe vásárolni.Egész életem alatt körülbelül ötször voltam kint,az igazi életbe.Csodálatos volt.
Mivel mi lettünk a másodikok ezért fejenként vásárolhatunk-persze felügyelet alatt-egy pólót és nadrágot és egy kiegészítőt,ez alatt sapkát,karkötőt meg ilyesmiket értek.
Az a kár,hogy Jared és Emily nem a mi csapatunkba volt,szóval megbeszéltük,hogy nekik is veszünk valamit.
Személy szerint én magamnak vettem egy Jack Daniel's-es pólót egy színes rövidnadrággal.Nagyon drága volt,vagyis nem nagyon vagyok képbe ezekkel de az iskolában van ilyen különóra és ott tanítsák ezeket.Én vettem Em-nek egy magassarkút,biztos odalesz tőle.Imádja a divatot és az ehhez hasonló dolgokat.


Shellel direkt húztuk az időt,hogy legalább ezt a pár órát hagy élvezzük.Időközben ő is vett egy Superman-es pólót,egy farmer szoknyát és Jared-nek egy adidas cipőt.Biztos nagyon meglepődnek.
Jól elvoltunk,egész nap hülyéskedtünk és elbujkáltunk az áruházba.Sok különös ember mászkál errefelé.
Bár voltak nagyon helyes fiúk is,például engem nagyon megfogott egy szőkés hajú..alacsony fiú,Shelnek pedig egy göndör,azt hiszem zöld szeme volt de nem vagyok benne biztos,viszont ő elég magas volt.


*másnap*

Én vagyok a hetes ezért felírtam a táblára a dátumot:
-2010.02.13.-motyogtam miközben a számokat formáltam a fehér,rossz tapintású krétával.

6 megjegyzés:

  1. JÁÁÁÁÁJJJ Édesem ez nagyon jóóóóó :DDDDDD :* <3

    VálaszTörlés
  2. Úúúúúúúúúristen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meghaloooook *_* Ezzz valami elképesztőő!!!! Imáááádom! Valahogyan úgy éreztem magam amikor elolvastam mintha ott lettem volna!! :D Nagyon jóóó! Következő részt! Most!! :D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naggyon édes vagy kedvesem! :D Rékuccom, ez egy varázs blog, nem olvasod, hanem ő maga mesél képekkel! ;) Köszönöm! <3

      Törlés
  3. Szia:) Van itt valami neked: http://onedirectionvampire.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh!Szia! *--* Életem legeslegelső diját tőled kaptam!Nagyon köszönöm,irtóra örülök! :) <3

      Törlés