2013. augusztus 16., péntek

1.Díjam!

Életem legelső blogja,pedig egy másik blogom is van, de még abba sem érkezett, pedig már 40-részes!Mindegy!*-----*Nagyon köszönöm Vanessa Vancsik-nak!Tényleg nagyon boldog vagyok! :) <3
Szabályok:
~11 dolog rólam
~11 válasz
~11 kérdés
~11 bloggernek tovább küldeni

~11 dolog rólam:

1.Imádom az alkonyatot! ^^
2.Team Jacob :D
3.Mindig kiállok a saját igazamért ezért néha konfliktusba keveredek...
4.Általában (mint most) hajnali 2-3-kor fekszek le és 11 kor kelek.
5.Nem szeretem ha valaki becézget,vagyis a nevemen bezézget,  pl.:Csengike,Cseni vagy ilyesmi..:)
6.A legjobb barátnőmnek is és nekem is Mazsi a becenevem, de ez is csak utólag derült ki, egymástól függetlenül.
7.Hiszek a fiú-lány barátságba, úgy ahogy!
8.Van pou-m 3 is, abból 2 meg van heckelve, mármint ahogy letöltöttem nem változik az anyagi helyzetem.Akármit veszek nem fogy el, de nem is gyarapszik :D Jah és vettem egy Ír zászlós labdát *-*
9.Niall a kedvenc 1D tagom <3
10.Utálok tanulni, általában nem szoktam mégis jeles vagyok.
11.Olyan korszakom van, hogy "úristen,ott egy helyes pasi" :D

~11 válasz:


1.Ki a kedvenc színészed?-Selena, vagy Taylor Lautner
2.Milyen tanuló vagy? Jeles
3.Kedvenc filmed? Öm...Twilight, de sokat imádok, főleg horrorokat
4.Van valami hobbid?Nincs.
5.Milyen idegen nyelvet/ket tanulsz?Angolt tanulok,mást nem is szeretnék.
6.Példaképed?Hm....Danielle Peazer
7.Ha olvastál már könyvet,milyet?(ez vicces) Természetesen az Alkonyatot, még a kötelezőket sem olvastam el :p
8.Van valami,amiért rajongsz?Igen, a One Directione-ért. :D
9.Sportolsz valamit?Jelen pillanatban nem,mert a hőség miatt leállt,de amint elmúlik a kánikula Stepp Aerobic-ra fogok járni. :)
10.Ország,ahová el akarsz jutni?Anglia vagy Írország
11.Kedvenc étel?Gyros

~11 kérdés:

1.Hanyadikba mész?
2.Melyik a kedvenc 1D számod?
3.Olvasol valamit?
4.Kedvenc bandáid?
5.Kedvenc fagyi?
6.Hanyas tanuló vagy?
7.Miért nyitottál blogot?
8.Nyaraltatok?Ha igen, hol?
9.Milyen iskolai végzettséget szeretnél?
10.Olvasol blogot?Ha igen mennyit?
11.Ország ahova el szeretnél jutni?

~11 blogger akinek tovább küldöm:

Réka Gombos
Be a Dreamer:*
-diush-
Nikii ke
macikoma
Anett Humli és Barbara Fórizs
monika vadász
DreamyGirl
Ari:)
KittyN.
Dora Oláh

2 megjegyzés: